تاريخ فا, عمومی

عکس مسی و رونالدو علیه صهیونیست

عکس مسی و رونالدو علیه صهیونیست

مسی و رونالدو بهترین بازیکنان جهان فوتبال به حملات بی رحمانه صهیونیست در ماه های اخیر واکنش های جالبی نشان داده اند. در این مطلب بخشی از تصاویر و واکنش های بازیکنان مطرح جهان را در زیر مشاهده خواهید کرد.


مسی

“گهی  زین پشت و گهی پشت به زین”

در حالی مسی خبر کمک مالی به صهیونیست ها را تکذیب کرد که در سالهای گذشته به همراه بارسلونا در فلسطین اشغالی حاضر شده بود. مسی بعد از انتشار این خبر به شدت این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد: به کشوری که کودکان را راحت می کشد کمک نمی کند.

 

اسراییل
اسرائیلی ها در فوتبال هم مانند سیاستشان میان ملت ها منفورند … این هم سندش 

 

کریس رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید و بهترین بازیکن جهان در سال 2014، کفش‌هایش را برای حمایت از مردم فلسطین فروخته و پول آن را برای ساخت مدارس و موسسه خیریه در این کشور فرستاده است.

 

رونالدو

بهترین بازیکن جهان می گوید: «من اگر فقط یک بار بگویم اسرائیل را دوست دارم، فیفا من را بهترین بازیکن سال معرفی می کند. اما مردم می دانند که چند سال است که حق من را ضایع کردند. ولی من طرفداری آن کودک فلسطینی را به رئیس جمهور اسرائیل نمی دهم.»

 

رونالدو و فلسطین

درسته رونالدو اعتقاد داره حقش رو می خورن اما کاملا نشون داده تو گرفتن حق فلسطینی ها محکم ایستاده است

کانوته مهاجم مسلمان فرانسوی: «بمباران غزه، یک مجازات دسته جمعی و غیرقانونی است. جهان در سکوت به تماشای این بی عدالتی و کشتار کودکان فلسطینی نشسته است.»

کانوته
حرکت سفید یک سیاه پوست
بوفون

شاید آرزوی بهترین دروازه بان قرن مهار موشک های کودک کش به سمت غزه باشد

قلعه نویی

این روزها همه با قلعه نویی مشکل دارند

قلعه نویی با اسراییل

اسراییل

این عکس بیشترین اشتراک در میان چهره های فوتبالی را از آن خود کرد تا اعتراض خود را گوش جهانیان برسانند. گوشی که خیال شنیدن ندارند.

منبع:

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=282665

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *